poniedziałek, 29 maja 2017

Konik na biegunach


Dzień Dziecka juz jutro, a ja dopiero sobie o tym przypomniałam. Muszę odwiedzić chrześniaka i nie wypada iść z pustymi rękami, więc jak zawsze na ratunek przychodzi oczywiście Internet.
Poszperałam i wuala
http://mynta.pl/zabawki-edukacyjne/
!!! Już wiem co młodemu sprezentuję. Będzie to konik na biegunach. Super sprawa, sama uwielbiałam bujać się na takim koniu. Takie zabawki świetnie doskonalą koordynację, a co za tym idzie? Zabawa i nauka😊 Zabieram się za kawę i muszę dziś wcześniej wyjść, aby zdążyć zakupić konia przed pracą 😊
Miłego dnia wszystkim życzę!!

2 komentarze:

  1. Miłego dnia! Ja właśnie kompletuję prezenty swoim szkrabom :) Książki są najlepsze, z koników i zabawek już wyrośliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój mąż dla swojej chrześnicy też jeszcze nic nie ma :D

    OdpowiedzUsuń